Liebherr CUP 3503 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUP 3503 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

watjijwilt 21-05-2013
Geschreven voor: Liebherr CUP 3503 wit

Prachtig mooie koelkast zonder al te opvallend aanwezig te zijn met onnozele lichten e.d. De indeling is erg handig, mede door het gebruik van doorzichtbare glas. In het begin was ik bang dat dit kwetsbaar zou zijn (kapot zou kunnen gaan) maar ik weet inmiddels dat dat absoluut niet het geval is. Ook de vriezer is voor ons - gezin van 4 - voldoende. Wat extra opvalt is dat ie erg stil is, veel stiller dan onze oude koelkast. Wel staat ie wat langer aan, maar dat valt je normaal niet eens op. Wat tenslotte opvalt zijn de superdegelijke deurscharnieren. Dus als je het er voor over hebt..

michel d 27-03-2013
Geschreven voor: Liebherr CUP 3503 wit

Warmteweerstand aan de linkerzijde van de koelkast zorgt ervoor dat de diepvriezer ook werkt in ruimtes met een lage temperatuur. Warmteontwikkeling in een koelkast lijkt tegenstrijdig maar is hier functioneel.

Emma16 01-02-2012
Geschreven voor: Liebherr CUP 3503 wit

De Liebherr koel-vriescombi heb ik online bij EP gekocht. Het is al een paar weken in mijn bezit en heb er veel profijt van. Het is een goed werkende en ruime koel-vriescombi. Ook de snelvriesfunctie vind ik super handig. Op de website staat goed uitgelegd wat de verschillende typen koelcombi's zijn, zo kon ik snel de koel-vriescombi kiezen die bij mij past. Ik woon sinds een tijdje op mijzelf en had geen idee wat er allemaal op de markt was. Ik ben zeer tevreden over het gemak van het online bestellen bij EP, daarnaast werd de koel-vriescombi geleverd wanneer het mij uitkwam en werd het ook meteen geïnstalleerd. Een volgende online aankoop bij EP zit er dik in, de goede service was namelijk erg fijn.